Validarea identității la sediu

Simplifică și optimizează procesul de verificare a identității cetățenilor pentru accesul acestora la informații sensibile, privind plățile datorate și posibilitatea achitării acestora online, după o singură validare la sediu.

Validarea identității

Funcționalitățile modulului
Validarea identității la sediu

Singura soluție legală

O singură vizită la sediu

Modulul Validarea Identității la Sediu permite validarea datelor cetățenilor cu o singură vizită la ghișeu, în mod gratuit. Această soluție simplifică procesul, economisind timp și efort atât pentru instituție, cât și pentru cetățeni. Validarea datelor devine acum rapidă și eficientă, asigurându-se că experiența la ghișeu este simplificată și optimizată pentru toți utilizatorii.

Siguranța datelor sensibile

Siguranța datelor sensibile

Modulul de validare a identității la sediu pune un accent deosebit pe protejarea informațiilor sensibile ale cetățenilor. Astfel, procesul de validare asigură accesul la date doar cetățenilor îndreptățiți. Implementarea acestui sistem creează un cadru sigur și de încredere pentru utilizatori, întărind totodată relația acestora cu instituția.

Impozite, taxe și amenzi, toate online

Impozite, taxe și amenzi, toate online

După validarea la sediu, cetățenii au posibilitatea să acceseze și să administreze online toate impozitele, taxele și amenzile, fără a fi necesară din nou prezența fizică la ghișeu. Validarea identității adaugă un nivel suplimentar de securitate pentru aceste operațiuni, garantând accesul la informații și plăți, exclusiv pentru utilizatorii autorizați. Astfel, instituția asigură servicii moderne și eficiente pentru comunitate.

Grad crescut de colectare a plăților

Grad crescut de colectare a plăților

Datorită accesibilității crescute după validarea identității la sediu, cetățenii pot gestiona cu ușurință obligațiile lor financiare și pot efectua plăți online, de oriunde din lume. Această facilitate stimulează îndeplinirea responsabilităților fiscale, iar ca efect, instituția realizează o colectare mai eficientă și rapidă a obligațiilor de plată ale cetățenilor, contribuind semnificativ la optimizarea fluxurilor financiare din primărie.

Flexibilitate pentru cetățeni

Flexibilitate pentru cetățeni

Validarea identității la sediu permite cetățenilor accesul la datele lor sensibile referitoare la obligațiile fiscale, fără a mai fi nevoie să se prezinte fizic la un ghișeu, după validare. Ulterior acestui proces, aceștia pot vedea în timp real obligațiile plată și pot efectua plăți online, din orice colț al lumii. Acest nivel de flexibilitate permite cetățenilor să-și îndeplinească responsabilitățile financiare într-un mod convenabil, sigur și modern, iar instituția devine astfel mai accesibilă și prietenoasă pentru comunitate.

Încă un pas spre digitalizare

Încă un pas spre digitalizare

Validarea identități la sediu aduce instituția la un nou nivel de eficiență și modernitate în procesele administrative. Prin utilizarea acestui modul, cetățenii pot accesa datele sensibile de pe orice dispozitiv, oriunde s-ar afla. Acest avans în direcția digitalizării permite cetățenilor să-și administreze responsabilitățile financiare comod și sigur, iar instituția își consolidează poziția de administrație publică modernă, digitalizată.

Validarea Identității la Sediu este gratuită pentru cetățeni și se face o singură dată

Activează gratuit modulul

Funcționalitățile modulului Validarea identității la sediu

Modulul Validarea Identității la Sediu permite accesul cetățenilor, online, din orice colț al lumii, la date sensibile precum valoarea obligațiilor de plată pentru taxe și impozite sau amenzile datorate, după o singură vizită la sediu. Cetățenii beneficiază de acces la aceste informații direct în contrul de eGuvernare, după o singură vizită la sediul insituției, fără niciun cost. Astfel, interacțiunile dintre cetățeni și primările devin mai eficinte, mai rapide și mai accesibile, utilizatorii pot să gestioneze responsabilitățile lor financiare într-un mod comod și modern, de pe orice dispozitiv, oriunde în lume, iar primăriile cresc astfel gradul de colectare al taxelor și impozitelor.

  • Ajută primăria să digitalizeze interacțiunile cu cetățenii;
  • Simplifică și eficientizează comunicarea cu utilizatorii prin eliminarea documentelor fizice;
  • Cetățenii vor face validarea identității o singură dată, pentru toate instituțiile înrolate în Regista, cu care intră în contact;
  • Cetățenii au posibilitatea de a-și valida identitatea gratuit, la sediul instituției;
  • Valabilitatea validării identității la sediu se face o singură dată și rămâne valabilă permanent;
  • Cetățenii pot accesa informații sensibile precum valoarea taxelor și impozitelor datorate sau a amenzilor;
  • Cetățenii au de asemenea opțiunea de a face plăți online, direct în contul de trezorerie al instituției;
  • Aplicația eGuvernare asigură accesibilitate de pe desktop și mobil;
  • Omogenizează și simplifică procesele de lucru pentru funcționari;
  • Funcționarii lucrează într-o platformă intuitivă, user friendly;
  • Scurtează timpul de lucru;
  • Permite o comunicare îmbunătățită dintre instituție și cetățeni;
  • Contribuie la progresul digital al primăriei;

Aplicația numărul 1 din România

Regista este folosită zilnic de peste 1100 de clienți din toate județele României, atât în instituții publice, cât și în companii private.

Constanța Tulcea Brăila Ialomița Călărași București Giurgiu Teleorman Olt Dolj Mehedinți Caraș-Severin Timiș Arad Bihor Satu Mare Sălaj Maramureș Bistrița-Năsăud Cluj Mureș Harghita Neamț Iași Hunedoara Alba Sibiu Gorj Vâlcea Argeș Dâmbovița Prahova Buzău Vrancea Galați Vaslui Bacău Covasna Brașov Ilfov Suceava Botoșani

Apasă pe un județ de pe hartă sau pe butonul de mai jos pentru a vedea primăriile care folosesc Regista.

Vezi primăriile digitalizate de Regista

Instituții publice

  • Consilii Județene, Primării, Prefecturi
  • Instituții de învățământ
  • Instituții de sănătate
  • Direcții de asistență socială
  • Regii autonome
  • Administrarea domeniului public
  • Transport public
  • Salubritate
  • Alimentare apă

Companii private

  • Servicii
  • Industrie
  • Comerț
  • Financiar bancar
  • Asigurări
  • Farmaceutic
  • Transport și Turism

Solicită activarea gratuită a modulului

Poți testa noul modul Validarea Identității la Sediu, gratuit, și în primăria ta

Activează gratuit modulul

Ce spun clienții Regista

Opinia clienților noștri este foarte importantă pentru noi.

Back To Top