Urbanism
Simplifică fluxul de emitere a documentelor de urbanism cu ajutorul hărții interactive și centralizează toate certificatele și autorizațiile de construire și demolare direct în aplicația Regista, pentru o gestionare mai eficientă a proceselor.

Funcționalitățile modulului
Urbanism
Flux de emitere documente simplificat
Funcționarii pot consulta harta cu toate informațiile disponibile, direct în aplicația Regista și pot genera direct din cont documentele de urbanism solicitate de cetățean
Harta cu informații actualizate
Posibilitatea de a adăuga informațiile (atributele) pentru fiecare zonă (poligon) în parte, pentru a obține, în timp, o hartă cu informații actualizate;.
Gestiunea digitală a documentelor
Indiferent de modul de depune a acestora prin crearea unei arhive comune atât pentru cererile de urbanism transmise în format electronic, prin portalul e-Guvernare, cât și prin depunerea acestora direct la ghișeu;
Procese mai scurte
Prin asocierea unui document de urbanism cu un poligon de pe hartă care va importa automat o serie de informații, accelerând astfel procesarea cererilor;
Fluxuri automatizate
Documentele de urbanism se vor genera automat cu toate informațiile introduse, gata pregătite pentru a fi trimise spre fluxul de semnare
Continuitate pe istoricul activităților
Prin asocierea automată a documentelor de prelungire emise cu documentele originale
Eficiență sporită
Cu ajutorul fluxurilor de lucru dedicate pentru emiterea sau prelungirea certificatelor de urbanism sau a autorizațiilor de construcție unde funcționarul poate solicita informații suplimentare de la cetățean direct prin intermediul aplicației
Accesul mai rapid la informații pentru cetățeni
Datorită opțiunii de a vizualiza harta cu informații publice direct în modulul e-Guvernare al platformei Regista.
Interacțiune transparentă cu cetățenii
Prin listarea automată în modulul e-Guvernare al platformei Regista, a certificatelor de urbanism și a autorizațiilor de construire emise

Beneficiile modulului Urbanism
Aplicația Regista pentru Urbanism simplifică procesele dintre compartimente, scurtează timpul de lucru și omogenizează datele disponibile prin digitalizara hărților, eficientizând astfel interacțiunile dintre instituții, dar și comunicarea Primăriei cu cetățenii.
- Omogenizează și simplifică procesele de lucru pentru funcționari;
- Funcționarii lucrează într-o platformă intuitivă, user friendly;
- Scurtează timpul de lucru;
- Permite o comunicare îmbunătățită între compartimente și instituții;
- Contribuie la progresul digital al primăriei;
- Automatizează procese prin publicarea automată autorizațiile și certificatele de urbanism;
- Asigură transparență în comunicarea cu cetățenii;
- Utilizatorii pot accesa rapid informațiile despre statusul documentelor;
- Accesibilitate de pe desktop și mobil;
Solicită demo
Poți testa noul modul de urbanism în primăria ta.
Modulul Urbanism este dezvoltat în parteneriat cu Ramboll

Ramboll este un lider global în domeniile arhitectură, inginerie și consultanță cu un nivel ridicat de expertiză în crearea de modele de orașe și societăți sustenabile. Cei 17.000 de experți internaționali ai Ramboll sunt promotori ai schimbărilor în domeniul dezvoltării durabile.
De peste 25 de ani, Ramboll este prezent și în România, având astăzi o echipă locală de peste 100 de experți, care asistă clienții publici și privați în planificarea, finanțarea și implementarea de proiecte integrate, multisectoriale. Ramboll contribuie la transformarea provocărilor legate de urbanizarea accelerată și schimbările climatice în oportunități de creștere a calității vieții urbane, printr-o abordare holistică și pluridisciplinară, de la planificare strategică integrată, la concepte inovatoare de smart city, mobilitate urbană, arhitectură peisagistică și infrastructuri verzi-albastre precum și servicii de tip GIS și de digitalizare și management al datelor cadastrale și de urbanism.
Experţii Ramboll în cadastru și urbanism oferă un portofoliu complet de servicii de informaţii cadastrale, de topografie, servicii GIS și aplicații de tip e-guvernare.
Pentru mai multe detalii puteți accesa www.ramboll.com.
Aplicația numărul 1 din România
Regista este folosită zilnic de peste 1000 de clienți din toate județele României, atât în instituții publice, cât și în companii private.
Apasă pe un județ de pe hartă sau pe butonul de mai jos pentru a vedea primăriile care folosesc Regista.
Instituții publice
- Consilii Județene, Primării, Prefecturi
- Instituții de învățământ
- Instituții de sănătate
- Direcții de asistență socială
- Regii autonome
- Administrarea domeniului public
- Transport public
- Salubritate
- Alimentare apă
Companii private
- Servicii
- Industrie
- Comerț
- Financiar bancar
- Asigurări
- Farmaceutic
- Transport și Turism