skip to Main Content

Sesizări online

Cetățenii pot raporta online, de pe orice dispozitiv, diferite aspecte identificate pe raza localității. Sesizările sunt trimise către funcționarii primăriei, urmând a fi soluționate în cel mai scurt timp.

Funcționalitățile modului
Sesizări online

Trimiterea online a sesizărilor

Sesizările pot fi trimise online către primărie, de pe orice dispozitiv cu acces la Internet. Serviciul poate fi accesat de cetățeni prin portalul public de e-Guvernare al primăriei locale. Aplicația poate fi utilizată de oriunde, direct din browser, nefiind necesară descărcarea pe dispozitiv.

Indicarea localizării pe hartă

Modulul permite o detaliere exactă a cazului semnalat, deoarece cetățenii pot indica pe hartă locul în care au observat cazul. Funcția facilitează procesul de soluționare a sesizării.

Adăugarea de poze

Aplicația le permite cetățenilor să adauge până la trei poze care să susțină veridicitatea sesizării depuse. Astfel, fiecare semnalare poate fi susținută de dovezi concludente.

Primirea de notificări pe e-mail

După trimiterea sesizării online, se va trimite un e-mail către cetățeni și unul către primărie. Cetățenii sunt informați și după aprobarea sau respingerea publicării sesizării pe harta publică.

Registru cu sesizările primite

Funcționarii publici primesc sesizările cetățenilor într-un registru online. Modulul permite filtrarea și sortarea sesizărilor, în vederea facilitării procesului de soluționare.

Răspuns electronic

Cetățenii primesc un răspuns prin e-mail cu privire la modul în care a fost soluționată sesizarea depusă.

Regista te ajută să gestionezi și să răspunzi rapid sesizărilor online primite de la cetățeni

Avantajele aplicației de Sesizări online

Aplicația este adaptată pentru orice dispozitiv și permite trimiterea rapidă și de oriunde a sesizărilor detaliate prin localizare exactă pe hartă, descrierea, cât și poze.

Modulul pentru Sesizări online digitalizează procesul prin care cetățenii raportează diferite situații către primărie, cât și gestionarea acestora de către personalul din primării:

  • Se elimină drumurile cetățenilor la primărie;
  • Se elimină sesizările pe hârtie și registrul fizic de sesizări;
  • Cetățenii sunt informați automat cu privire la starea sesizării;
  • Funcționarii pot căuta, sorta și filtra sesizările în registrul electronic;
  • Se pot crea rapoarte pentru tipul sesizării, perioade de timp pentru a observa zonele care necesită îmbunătățiri;
  • Aplicația este ușor de utilizat, datorită formatului intuitiv.

Aplicația numărul 1 din România

Regista este folosită zilnic de peste 500 de clienți din toate județele României, de către instituții publice, cât și de companii private.

Instituții publice

  • Consilii Județene, Primării, Prefecturi
  • Instituții de învățământ
  • Instituții de sănătate
  • Direcții de asistență socială
  • Regii autonome
  • Administrarea domeniului public
  • Transport public
  • Salubritate
  • Alimentare apă

Companii private

  • Servicii
  • Industrie
  • Comerț
  • Financiar bancar
  • Asigurări
  • Farmaceutic
  • Transport și Turism

Regista te ajută să gestionezi și să răspunzi rapid sesizărilor online primite de la cetățeni

Ce spun clienții Regista

Back To Top