Ca răspuns la nevoile din ce în ce mai frecvente ale primăriilor de a-și îmbunătăți…
Regista, un produs Zitec. Ce a garantat performanța aplicației?
Suntem lideri pe piața aplicaţiilor de registratură şi managementul documentelor în administraţia publică locală. Cu ajutorul Regista, susținem activ digitalizarea, reducerea birocraţiei şi facilitarea comunicării dintre cetăţean şi instituţiile publice.
Aplicația este dezvoltată de compania Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, specializată în dezvoltarea de soluții și servicii de transformare digitală. Până în prezent, aplicaţia noastră a ajutat la eficientizarea activităţii interne din peste 500 de instituţii publice şi companii private din toate județele din România.
Cum s-a evidențiat compania Zitec?
Înființată în anul 2002, Zitec este una dintre cele mai importante companii de pe piața de IT & digital marketing. A realizat peste 650 de proiecte, în peste 20 țări de pe 4 continente.
Cu peste 17 ani de experiență în domeniu, Zitec se numără printre puținele companii din România, certificate Microsoft Application Development, Microsoft Gold Cloud Platform, Amazon AWS Technology Partner și Google Cloud Partner. Mai mult, este singura companie românească Partener Magento Business, dar și unic furnizor în România al platformei de soluții e-commerce în Cloud VTEX.
Cea mai importantă calitate pentru Zitec este înțelegerea diverselor modele de afaceri și obiectivele partenerilor săi. Experiențele dobândite prin colaborarea susținută cu sute de clienți au ajutat echipa Zitec să prețuiască parteneriatele și să se implice în întreg procesul – de la analiză de business până la identificarea soluției tehnice optime!
În procesul de dezvoltare al celor mai bune soluții software, compania se axează pe oameni, calitate, experiență și pasiune. Cei peste 170 de specialiști Zitec sunt pasionați de tehnologie, iar datorită experienței acumulate în timp, înțeleg nevoile reale ale clienților.
De asemenea, compania sprijină procesul de digitalizare a instituțiilor publice, oferind un demo gratuit pentru aplicația Regista.
Cum ajută aplicația Regista în sectorul public?
Aplicația noastră susține într-un mod eficient gestionarea numerelor de ordine din cadrul oficiului de registratură. În acest sens, Regista are rolul de a automatiza și eficientiza activitățile din instituțiile locale, guvernamentale și din companii prin modulele de registratură electronică, managementul documentelor și e-Guvernare.
Regista a contribuit la eficientizarea și digitalizarea activității interne din peste 500 de instituții publice și companii din toate județele țării, având peste 9000 de utilizatori la nivel național și peste 7 milioane de documente înregistrate.
Datorită soluției dezvoltate de Zitec, cetățenii pot verifica online, de oriunde s-ar afla, care este starea cererilor depuse. Mai mult, aceștia au posibilitatea de a trimite online și sesizări pentru diferite aspecte identificate pe raza localității lor, precum: semnalizare rutieră, transport public, parcări neregulamentare și multe altele.
De asemenea, din anul 2019, am integrat o funcție dedicată atât cetățenilor, cât și funcționarilor publici: Monitorul Oficial Local. Secțiunea poate fi accesată pe website-urile instituțiilor publice, iar prin aceasta se publică automat documentele și informațiile de interes public.
Care sunt beneficiile aplicației Regista?
Aplicația noastră vine cu o serie de avantaje atât pentru angajații instituțiilor publice și private, cât și pentru cetățeni, care au acum posibilitatea de a rezolva simplu și rapid anumite aspecte administrative. Iată cele mai importante beneficii:
- Accesibilitate – Regista se poate accesa în siguranță, direct din browser.
- Procese automatizate – Aplicația automatizează gestionarea registrului de intrări și ieșiri și scade semnificativ timpul pentru soluționarea sarcinilor;
- Comunicare eficientă – Cu ajutorul modulului e-Guvernare, transmiterea informațiilor între solicitant și partea implicată în soluționare este simplificată;
- Siguranță – Datele înregistrate în aplicație sunt stocate în cloud Microsoft Azure de specialiștii Zitec, companie certificată Microsoft Gold Cloud Platform;
- Ghid pentru înrolare – Ghișeul.ro – Oferim consultanță gratuită pentru înrolarea primăriei în Ghiseul.ro. Avem o pagină pentru Plăți online, prin care contribuabilii pot achita online taxele, impozitele și amenzile;
- Informații și sisteme integrate – Soluțiile IoT oferă direcții noi de dezvoltare a activității tale.
În concluzie, compania Zitec a dezvoltat un produs software care vine în ajutorul instituțiilor publice și private din România, având ca principal scop reducerea birocrației și facilitarea fluxului de lucru. Datorită experienței în domeniu, specialiștii Zitec au venit cu cele mai bune soluții pentru organizarea și gestionarea documentelor din cadrul instituțiilor, dar și cu variante optime pentru cetățenii care trebuie să rezolve diferite aspecte administrative, în raza localității lor.
Pentru a afla mai multe informații despre funcționalitățile aplicației Regista, scrieți-ne pe adresa [email protected] sau intrați AICI pentru a solicita un demo gratuit.