skip to Main Content

Regista – Cele mai importante cifre din 2020

Anul 2020 a venit cu o serie de provocări pentru multe industrii din România. Pentru a putea respecta distanțarea socială impusă de pandemia provocată de COVID-19, firmele și instituțiile publice au făcut eforturi pentru tranzitarea sarcinilor zilnice în online, în vederea continuării activității. 

În acest context, instituțiile publice și private au accelerat procesul de digitalizare, prin utilizarea unor serii de platforme online. Aplicația Regista răspunde acestor cerințe și susține activitatea în mediul digital, prin module ușor de utilizat. 

Creșterea numărului de utilizatori

Datorită funcționalităților menite de reducă birocrația din instituțiile publice și private, Regista a fost solicitată de un număr tot mai mare de primării din România. În 2020, numărul clienților a crescut cu peste 37%. Cifra arată trendul ascendent de adaptare a muncii în mediul digital.

Cererile au început să crească încă de la debutul pandemiei, atunci când multe instituții au înțeles nevoia de digitalizare, dar mai ales accesul rapid și de oriunde la documente care necesită soluționare. Pe lângă numărul mare de primării care au adoptat soluția Regista, se regăsesc și instituții precum: Institutul Național pentru Fizica Laserelor, Plasmei și Radiației de la Măgurele, Administrația Străzilor București, ADP Cluj Napoca, Spitalul Județean de Urgență Piatra Neamț, Inspectoratele Școlare Județene Prahova, Ialomița și Neamț.

Aplicația susține distanțarea socială, deoarece poate fi accesată de oriunde de către funcţionarii publici sau angajaţii companiilor. Aceasta este disponibilă direct din browser, fără instalare şi toate informaţiile sunt stocate în siguranţă în cloud Microsoft Azure în Uniunea Europeană.

Încrederea acordată aplicației, dar și utilitatea ei se poate observa și în cifre. Până în prezent, au fost înregistrate peste 11 milioane de documente. Regista a ajuns la un număr de peste 11 mii de utilizatori și peste 580 de clienți activi.

Rezultatele campaniilor de promovare

Anul 2020 a fost unul cu multe restricții, însă acestea au crescut necesitatea de digitalizare într-un timp foarte scurt. Pentru a venit în sprijinul instituțiilor publice, echipa Regista și-a luat toate măsurile de siguranță și a continuat efortul de promovare a serviciilor online. Cu ajutorul Caravanei Regista, am vizitat primării din 10 județe. În timpul campaniei de promovare, am prezentat toate beneficiile aplicației și am explicat în detaliu cum putem ajuta în procesul pentru reducerea birocrației. De asemenea, am exemplificat cum contribuie aplicația în facilitarea comunicării dintre departamentele unei instituții, cât și dintre funcționari și cetățeni, pentru o rezolvare rapidă și mult mai organizată a cererilor primite. Rezultatul a fost solicitarea unor licențe pentru utilizarea Regista în toate județele țării. 

După finalizarea traseului Caravanei Regista, am continuat să acordăm sprijin primăriilor în mediul online. Astfel, în noiembrie 2020, am lansat Ghidul esențial pentru digitalizarea primăriei. Acesta cuprinde toți pașii necesari digitalizării, pentru a răspunde cât mai concret nevoilor tuturor aleșilor locali care vor să reducă birocrația. După numai 3 săptămâni, au fost colectate aproximativ 100 de chestionare din 32 de judeţe. Rezultatele arată că gradul mediu de digitalizare a primăriilor din România este de 32,3%. (Completați un scurt chestionar și aflați gradul de digitalizare al instituției – Veți primi automat ghidul complet de digitalizare)

Numărul mare de utilizatori a impus noi implementări

Datorită cererii crescute de licențe pentru utilizarea Regista, în ultimele luni am adus îmbunătățiri constante aplicației, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor utilizatorilor. Printre noile implementări lansate, se numără și următoarele:

Formulare electronice – modulul a fost completat cu peste 25 de formulare specifice pentru fiecare tip de solicitare în parte;

Monitorul Oficial Local – modulul a fost actualizat pentru a automatiza cât mai mult activitatea funcționarilor publici;

O nouă interfață – aplicația are acum un nou design mult mai intuitiv și ușor de utilizat;

Programări online – noul modul poate fi accesat prin portalul public e-Guvernare. Acesta se adresează cetățenilor care trebuie să facă diverse programări la primărie, fără să mai fie necesar să se deplaseze până la sediul instituției;

Utilizarea aplicației în limbile minorităților – numărul mare de utilizatori aflați în toate zonele țării a determinat nevoia traducerii aplicației în limbile: engleză, maghiară, germană și rusă.

În concluzie, în 2020, atât instituțiile publice, cât și cele private au făcut demersuri spre digitalizarea activității zilnice. Aplicația Regista a venit în sprijinul acestora cu o serie de module special create pentru a răspunde nevoilor de reducere a birocrației și de a susține munca de acasă. 

Pentru sugestii referitoare la îmbunătățirea calității serviciilor la nivel de funcționalitate, care nu au fost acoperite de aplicație, ne puteți scrie la adresa de e-mail contact@regista.ro.  Dacă nu utilizați încă aplicația Regista, noi vă oferim trei luni de licenţă gratuită pentru activarea modulelor Managementul documentelor şi e-Guvernare ale Regista.

Back To Top