Programări online
Cetățenii se pot programa online la primărie, pentru audiențe, stare civilă sau eliberarea actelor de identitate. Completarea și trimiterea se pot face de pe orice dispozitiv, prin portalul e-Guvernare.

Funcționalitățile modulului
Programări online
Programare online la primărie
Programările la primărie se pot face online, de pe orice dispozitiv cu acces la Internet. Serviciul este disponibil cetățenilor prin intermediul portalului public e-Guvernare al primăriei locale. Aplicația poate fi utilizată de oriunde, direct din browser, fără a fi necesară descărcarea pe dispozitiv.
Notificări prin e-mail
Cetățenii și funcționarii publici primesc e-mailuri cu privire la programarea înregistrată. Cetățenii trebuie să confirme programarea în 15 minute. Ulterior, primăriile primesc o notificare prin e-mail în care sunt anunțate că a fost înregistrată o nouă programare pentru examinare.
Registru electronic al programărilor primite de instituție
Funcționarii publici primesc programările cetățenilor într-un registru electronic. Modulul permite filtrarea și sortarea programărilor, fiind de asemenea prevăzut cu butoane distincte pentru identificarea rapidă a programarilor din ziua curentă sau pentru ziua următoare.
Răspuns electronic cu detalii despre programare
După aprobare, cetățeanul va primi un e-mail în care îi va fi comunicat numărul de înregistrare, dar și alte detalii suplimentare, precum: tipul programării, durata, data și ora.
Interfață modernă și intuitivă
Portalul public e-Guvernare este accesibil cetățenilor atât pe dispozitivele mobile, cât și cele desktop, adaptându-se cu ușurință fiecărui tip în parte. Design-ul este unul simplu și intuitiv, prin intermediul căruia cetățenii pot înregistra simplu și rapid o programare la primărie.
Automatizare și digitalizare
Modulul contribuie la digitalizarea instituțiilor publice din România, oferindu-le cetățenilor opțiunea de a înregistra rapid programările. Programările online ajută la o mai bună organizare și la creșterea calității serviciilor oferite cetățenilor.
Regista te ajută să faci programări online
și să gestionezi mai ușor programul instituției.

Avantajele modulului Programări online
Aplicația este adaptată pentru orice dispozitiv și permite programarea la primărie într-un timp scurt și de oriunde pentru audiențe, stare civilă sau depunerea actelor de identitate.
Modulul pentru Programări online eficientizează procesul prin care cetățenii se pot programa la primărie.
- Se elimină cozile de la sediile primăriilor, deoarece cetățenii se prezintă la momentul programării, având prioritate;
- Programul instituției poate fi gestionat cu ușurință. Se știe din timp câte persoane se vor prezenta într-un anumit interval;
- Se crează o mai bună comunicare între instituție și cetățeni. Cetățenii pot anula o programare, iar primăria poate respinge o programare dacă primarul (de exemplu) nu mai poate onora o audiență;
- Se economisește timp, deoarece formatul modulului pentru programări este unul simplu și intuitiv;
- Funcționarii pot înregistra rapid programările cetățenilor;
- Aplicația este disponibilă atât de pe desktop, cât și de pe mobil.
Aplicația numărul 1 din România
Regista este folosită zilnic de peste 1000 de clienți din toate județele României, atât de către instituții publice, cât și de companii private.
Apasă pe un județ de pe hartă sau pe butonul de mai jos pentru a vedea primăriile care folosesc Regista.
Instituții publice
- Consilii Județene, Primării, Prefecturi
- Instituții de învățământ
- Instituții de sănătate
- Direcții de asistență socială
- Regii autonome
- Administrarea domeniului public
- Transport public
- Salubritate
- Alimentare apă
Companii private
- Servicii
- Industrie
- Comerț
- Financiar bancar
- Asigurări
- Farmaceutic
- Transport și Turism