skip to Main Content

Monitorul Oficial Local

Documentele de interes public înregistrate în aplicație sunt afișate automat în portalul de e-Guvernare, în secțiunea Monitorul Oficial Local, împărțite pe cele 6 etichete.

Funcționalitățile modului
Monitorul Oficial Local

Pagina publică a Monitorului Oficial Local

Pagină dedicată pentru Monitorul Oficial Local, în portalul public de e-Guvernare, unde sunt prezentate pe categorii toate registrele publice. Pagina este publică și poate fi consultată de orice persoană interesată. Link-ul paginii se poate posta atât pe website-ul propriu, cât și se poate trimite la minister.

Cele 6 etichete ale Monitorului Oficial Local

Registrele publice sunt grupate în cele 6 etichete obligatorii: Statutul UAT, Regulamentele privind procedurile administrative, Hotărârile autorității deliberative, Dispozițiile autorității executive, Documente și informații financiare și Alte documente.

Registrele publice

În aplicație registrele publice sunt separate de cele private pentru o mai ușoară diferențiere. Automat se vor regăsi toate registrele publice necesare și acestea au deja setările configurate pentru a publica automat documentele. Registrele sunt denumite, ordonate și numerotate conform codului administrativ și astfel pot fi identificate cu ușurință.

Publicarea automată a documentelor

Documentele înregistrate în aceste registre sunt publicate automat în secțiunea Monitorul Oficial Local eficientizând astfel munca funcționarilor și economisind timp. Astfel, nu mai este necesară și încărcarea documentelor publice și în admin-ul website-ului propriu.

Sortare și filtrare documente publice

Pentru a putea fi identificate mai ușor documentele de inters, utilizatorii pot sorta înregistrările după numărul acestora. De asemenea, documentele dintr-un registru public pot fi filtrate după conținut, după anul publicării, cât și după numărul lor de înregistrare.

Găzduirea fișierelor atașate

Fișierele electronice atașate documentelor din registrele Monitorului Oficial Local sunt salvate în siguranță, în Uniunea Europeană, în cloud-ul oferit de Microsoft. Nu există o limită pentru găzduirea acestora și sunt permise mai multe tipuri, precum pdf, excel, documente Word sau poze.

Respectă Codul Administrativ

Aplicația este dezvoltată conform Codului Administrativ și permite instituțiilor să respecte OUG 57 din 2019. Secretarii primăriilor au la dispoziție o aplicație care le permite să publice documentele așa cum prevede legea.

Interfață modernă și personalizată

Portalul public de e-Guvernare este accesibil publicului atât pe dispozitivele mobile, cât și cele desktop adaptându-se cu ușurință fiecărui tip în parte. Design-ul portalului poate fi personalizat cu sigla instituției, cu o imagine reprezentativă, cât și o culoare reprezentativă, precum există pe website-ul propriu pentru a face o trecere cât mai lină.

Automatizare și digitalizare

Portalul public de e-Guvernare care cuprinde și Monitorul Oficial Local nu necesită instalare și configurarea acestuia durează doar câteva minute, putând fi accesat imediat. În plus, acesta conține și alte module de mare ajutor pentru relația instituție – cetățean, precum Sesizări online, Verificarea stării solicitărilor sau Formulare electronice.

Regista te ajută să publici documentele publice
în registrele obligatorii ale Monitorului Oficial Local

Avantajele Monitorului Oficial Local al Regista

Modulul pentru Monitorul Oficial Local oferit de Regista este o soluție integrată și cu alte module folosite de instituțiile din România.

Modulul pentru Monitorul Oficial Local automatizează publicarea documentelor publice și ajută instituțiile să respecte Codul Administrativ prin:

  • Automatizarea procesului de publicare a documentelor în secțiunea Monitorul Oficial Local.
  • O singura aplicație de administrare pentru registratură și pentru Monitorul Oficial Local.
  • Portalul public întrunește într-o singură aplicație atât registrele publice, cât și alte Verificarea stării solicitărilor, Sesizări online și Formulare electronice.
  • Îmbunătățirea aplicației prin actualizări software periodice. Implementăm modificările legislative, cât și feedback-ul primit de la utilizatori.

Aplicația numărul 1 din România

Regista este folosită zilnic de peste 1000 de clienți din toate județele României, de către instituții publice, cât și de companii private.

Constanța Tulcea Brăila Ialomița Călărași București Giurgiu Teleorman Olt Dolj Mehedinți Caraș-Severin Timiș Arad Bihor Satu Mare Sălaj Maramureș Bistrița-Năsăud Cluj Mureș Harghita Neamț Iași Hunedoara Alba Sibiu Gorj Vâlcea Argeș Dâmbovița Prahova Buzău Vrancea Galați Vaslui Bacău Covasna Brașov Ilfov Suceava Botoșani

Apasă pe un județ de pe hartă sau pe butonul de mai jos pentru a vedea primăriile care folosesc Regista.

Vezi primăriile digitalizate de Regista

Instituții publice

  • Consilii Județene, Primării, Prefecturi
  • Instituții de învățământ
  • Instituții de sănătate
  • Direcții de asistență socială
  • Regii autonome
  • Administrarea domeniului public
  • Transport public
  • Salubritate
  • Alimentare apă

Companii private

  • Servicii
  • Industrie
  • Comerț
  • Financiar bancar
  • Asigurări
  • Farmaceutic
  • Transport și Turism

Regista te ajută să publici documentele publice
în registrele obligatorii ale Monitorului Oficial Local

Ce spun clienții Regista

Opinia clienților noștri este foarte importantă pentru noi.

Back To Top