Instituțiile digitalizate de Regista
Portalul public de e-Guvernare Regista facilitează comunicarea online dintre cetățeni și instituții prin verificarea online a stării solicitărilor depuse, trimiterea de sesizări online, completarea formularelor electronice sau consultarea documentelor de interes public din Monitorul Oficial Local, în funcție de modulele activate.
Pentru a verifica dacă instituția ta de interes este înrolată în portalul de e-Guvernare Regista, selectează un județ:
Apasă pe un județ de pe hartă pentru a vedea instituțiile care folosesc Regista
Instituțiile din județul
Nicio instituție din acest județ nu folosește Regista. Ajută la digitalizarea instituțiilor și contactează-ne direct sau vorbește cu o autoritate din județul tău ca să ne contacteze.
Împreună reușim să digitalizăm instituțiile din România
Alege ca și instituția ta de interes să fie digitalizată! Completează formularul alăturat pentru a trimite o cerere de digitalizare a intituției. Cu cât mai multe cereri, cu atât mai multe șanse de aprobare a digitalizării intituției tale.
Câteva din cele mai digitalizate instituții



Ce spun clienții Regista
Opinia clienților noștri este foarte importantă pentru noi.
”Suntem principalii reprezentanți ai elevilor, rolul nostru fiind de a ne asigura că acțiunile decidenților urmăresc în mod primordial interesele legitime ale elevilor. Am început să folosim Regista din nevoia de a avea o mai bună gestionare a documentelor pentru Consiliul Județean al elevilor Dâmbovița. De asemenea, aplicația ne-a facilitat procesul de organizare online, deoarece pentru includerea elevilor în cele mai importante foruri de dezbatere la nivel județean, organizarea documentelor trebuie să fie pliate pe nevoile și interesele reprezentanților. Astfel, cu ajutorul aplicației Regista toate documentele noastre sunt clasificate și organizate și se pot distribui ușor către echipele abilitate pentru soluționare”.
„Digitalizarea Primăriei Navodari reflectă un proces tehnologic important ce ne oferă un potențial semnificativ de creștere a eficienței și a calității servicilor publice, precum sporirea transparenței și încrederii cetățenilor. Procesul de gestionare a documentelor a devenit mult mai ușor de când folosim Regista, iar comunicarea între departamente este mult îmbunătățită. Prin utilizarea portalului public e-Guvernare Regista, am reușit să stabilim o comunicare mult mai bună cu cetățenii noștri. Modulele Formulare electronice și Sesizări online ne ajută să centralizăm și să răspundem cererilor și solicitărilor cetățenilor într-un timp mai scurt. Ne bucurăm să vedem că oamenii din comunitatea noastră sunt mulțumiți de modulele aplicației Regista, iar acest lucru se poate observa și în faptul că serviciile încep să fie utilizate de un număr cât mai mare de cetățeni”
„Am adus și în online comunicarea dintre primărie și cetățeni. Puteți evita cozile de la ghișee și puteți economisi timp, cu ajutorul portalului https://bals.regista.ro/. Prin intermediul acestei aplicații puteți depune cereri online pentru diverse solicitări, puteți face sesizări pe harta digitală a orașului Balș, puteți să faceți programări online, să verificați stadiul documentelor de acasă, în timp real, puteți plăti online și puteți avea acces rapid la documente de interes public”
„Când am aflat despre toate funcționalitățile aplicației Regista, am spus că cetățenii noștri au nevoie de astfel de module online. Portalul public e-Guvernare ne oferă o gamă largă de servicii publice online, de care atât cetățenii, cât și funcționarii sunt foarte mulțumiți. O mare parte dintre activitățile zilnice din cadrul primăriei sunt acum rezolvate mult mai rapid, iar birocrația s-a redus semnificativ.
Am activat recent și modulul pentru Plăți online și ne așteptăm ca banii să ajungă mai repede la bugetul local, pentru a-i putea investi în comunitate.
Ne bucurăm că am luat decizia de a utiliza Regista! Am redus birocrația, am digitalizat serviciile publice, iar cetățenii sunt foarte mulțumiți că pot beneficia de aceste facilități!”
„Am ales să utilizăm modulul Registratură electronică, pentru a înregistra și a gestiona mult mai ușor documentele interne. Una dintre cele mai utile funcționalități ale aplicației este meniul de căutări și filtrări. Funcția ne permite să găsim rapid toate documentele de care avem nevoie.
Într-o instituție de învățământ este nevoie de foarte multă organizare, iar aplicația Regista ne-a ajutat în acest sens. Am reușit să digitalizăm instituția într-un timp foarte scurt!”
„Din punctul meu de vedere, această aplicaţie este binevenită şi vine în ajutorul cetăţeanului care va scuti o grămadă de timp şi nu va mai fi nevoit să facă drumuri la primărie. Este o aplicaţie mai mult de cât utilă şi chiar facem apel la cetăţeni să utilizeze această aplicaţie. Ca şi un detaliu, aplicaţia poate fi utilizată şi în limbile engleză, germană, rusă, maghiară şi sârbă”.
Comunicarea cu cetățenii noștri s-a îmbunătățit considerabil de când utilizăm portalul public e-Guvernare al aplicației Regista. Modulele puse la dispoziție ne ajută să rezolvăm mult mai rapid și organizat toate cererile venite din partea cetățenilor. Ne bucurăm să vedem că toate documentele sunt grupate automat în funcție de specificul acestora și le putem gestiona mult mai ușor decât în format fizic.
Funcționarii primăriei s-au adaptat rapid acestei schimbări digitale, pentru că aplicația are un format simplu și intuitiv, și spun că își pot rezolva sarcinile zilnice mult mai ușor.
Digitalizarea primăriei a fost posibilă cu ajutorul Regista, iar schimbările sunt apreciate atât de funcționari, cat și de cetățeni.
De când folosim modulul Registratură electronică al aplicației Regista, toate documentele interne din cadrul Universității Tehnice de Construcții București sunt mai bine organizate și mai simplu de urmărit.
Aplicația este ușor de utilizat și permite filtrarea documentelor în funcție de nevoia de căutare, iar acest aspect reduce considerabil timpul de soluționare al actelor. Este important că avem garanția stocării în siguranță a documentelor și că putem accesa Regista direct din browser, chiar și de pe telefon.
Cu această aplicație, am îmbunătățit comunicarea și timpul de răspuns dintre instituție, studenții noștri și partenerii instituționali!