skip to Main Content

Managementul documentelor, Registratură electronică, e-Guvernare și Plăți online

Regista este o aplicație care automatizează și eficientizează activitatea din administrația publică și companii private  #DigitalizamRomania

Solicită demo gratuit – 30 de zile

41

Regista este folosită în toate județele din România

65.000+

Utilizatori folosesc zilnic aplicația

1100+

Clienți au încredere în noi

30M+

Documente înregistrate

Avantajele digitalizării cu Regista

Automatizarea și eficientizarea proceselor din instituții și companii

Accesibilitate de oriunde

Aplicația este disponibilă direct din browser, astfel că e simplu să accesezi toate funcționalitățile, fără instalare, cu informații stocate în siguranță, în cloud.

Automatizare și eficientizare

Aplicația de registratură și managementul documentelor contribuie la scăderea timpului necesar pentru soluționarea sarcinilor. Portalul e-Guvernare simplifică modul în care se înregistrează cereri și se trimit răspunsuri.

Respectarea legislației în vigoare

Modulul Monitorul Oficial Local respectă complet Codul Administrativ și prin folosirea portalului e-Guvernare este respectat OUG 38/2020.

Garanția siguranței

Toate datele înregistrate în aplicație sunt stocate în siguranță, în cloud Microsoft Azure de către specialiștii Zitec, companie certificată Microsoft Gold Cloud Platform. Datele pot fi exportate oricând de către utilizatori.

Plăți online

Utilizatorii efectuează plăți online direct către instituții. Activare rapidă și configurare facilă. Creștere a gradului de colectare a veniturilor.

Informații și sisteme integrate

Soluțiile IoT oferă direcții noi de dezvoltare a activității tale prin vizibilitate crescută asupra informației și posibilitate de optimizare și reducere a costurilor.

Modulele aplicației Regista

Module care ajută la organizarea internă a primăriei

Registratură electronică

Evidența registrului de intrări și ieșiri dintr-o organizație, ce asigură clasificarea, distribuirea și repartizarea registraturii electronice către părțile implicate în soluționare.

Managementul documentelor

Gestionarea fluxului de lucru între departamente, transmiterea de documente, stabilirea de niveluri diferite de acces și verificarea stadiului de rezolvare a sarcinilor.

Formulare electronice

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s.

Sesizări online

Managementul sesizărilor online completate de către cetățeni pe portalul e-Guvernare cu posibilitatea de a răspunde și a schimba statusul sesizărilor afișate pe hartă.

Programări online

Managementul programărilor online completate pe portalul e-Guvernare de către cetățeni, pentru audiențe, stare civilă sau eliberarea actelor de identitate.

Monitorul Oficial Local

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s.

Plăți online

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s.

Urbanism

Simplificarea fluxului de emitere a documentelor de urbanism cu ajutorul hărții interactive și centralizarea certificatelor și autorizațiilor de construire și demolare.

Organizație

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s.

Proceduri

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s.

Smart City

Instalarea device-urilor IoT și gestionarea soluțiilor software pentru contoare inteligente, sisteme de parcări și de iluminat, prin informații agregate, conectate la tehnologie.

Modulele portalului e-Guvernare

Module care vin în ajutorul cetățeanului, accesibile pe mobil și desktop

Verificare stare solicitări

Solicitantul poate verifica online starea documentelor trimise online sau depuse fizic la sediul instituției. Astfel, se se elimină cozile de la ghișeu și se eficientizează activitatea din cadrul instituției.

Formulare electronice

Completarea și trimiterea online a cererilor necesare pentru eliberarea de certificate fiscale, adeverințe rol, autorizații și alte documente.

Sesizări online

Raportarea online a diferitelor aspecte identificate de către cetățeni pe raza localității.

Programări online

Cetățenii se pot programa online la primărie, pentru audiențe, stare civilă sau eliberarea actelor de identitate. Completarea și trimiterea se pot face de pe orice dispozitiv, prin portalul e-Guvernare.

Monitorul Oficial Local

Publicarea automată a registrelor și informărilor publice din partea instituțiilor locale.

Plăți online

Cetățenii pot plăti online direct către primărie toate taxele, impozitele și amenzile. Plățile pot fi efectuate din contul cetățeanului și oferă un flux neîntrerupt în achitarea taxelor către instituție.

Urbanism

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s.

Identificare la sediu

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s.

Identificare online

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s.

Semnătură electronică

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s.

Harta Regista

Regista este folosită în toate cele 41 de județe ale României, de către instituții publice, cât și de companii private.

Constanța Tulcea Brăila Ialomița Călărași București Giurgiu Teleorman Olt Dolj Mehedinți Caraș-Severin Timiș Arad Bihor Satu Mare Sălaj Maramureș Bistrița-Năsăud Cluj Mureș Harghita Neamț Iași Hunedoara Alba Sibiu Gorj Vâlcea Argeș Dâmbovița Prahova Buzău Vrancea Galați Vaslui Bacău Covasna Brașov Ilfov Suceava Botoșani

Apasă pe un județ de pe hartă sau pe butonul de mai jos pentru a vedea instituțiile care folosesc Regista.

Vezi instituțiile digitalizate de Regista

Instituții publice

  • Consilii Județene, Primării, Prefecturi
  • Instituții de învățământ
  • Instituții de sănătate
  • Direcții de asistență socială
  • Regii autonome
  • Administrarea domeniului public
  • Transport public
  • Salubritate
  • Alimentare apă

Companii private

  • Servicii
  • Industrie
  • Comerț
  • Financiar bancar
  • Asigurări
  • Farmaceutic
  • Transport și Turism

Ce spun clienții Regista

Opinia clienților noștri este foarte importantă pentru noi.

Câțiva dintre clienții Regista

O scurtă listă cu unii dintre clienții noștri care folosesc toate modulele Regista

Institutul Național pentru Fizica Laserilor, Plasmei și Radiației
Primăria Năvodari
Administrația Străzilor București
Primăria Orașului Tăuții-Măgherăuș
Spitalul Județean de Urgență Piatra Neamț
Primăria Târgu Neamț
Universitatea Tehnică de Construcții București
Primăria Sanpetru

Regista este o aplicație destinată instituțiilor publice și companiilor care au un flux constant și înregistrează cel puțin 600 de documente pe an.

Completează formularul alăturat și te vom contacta, sau ne poți apela rapid la numărul de telefon de mai jos.

Solicită un demo și beneficiază de:

  • Testare gratuită a aplicației înainte de achiziție;
  • Nu există costuri de implementare;
  • Instructajul și setarea conturilor se face la sediul clientului;
  • Suportul și mentenanța sunt incluse în prețul licenței;
  • Găzduire nelimitată și securizată în cloud, în Uniunea Europeană;
  • Veți beneficia și de actualizările viitoare ale aplicației;

Solicită demo gratuit

Poți încerca toate modulele pentru o perioadă de 30 de zile.

Compania sau instituția *
Numele tău *
E-mailul de muncă *
Telefon *
Mesaj *
Captcha
Back To Top