41
Regista este folosită în toate județele din România
65.000+
Utilizatori folosesc zilnic aplicația
1100+
Clienți au încredere în noi
30M+
Documente înregistrate
Avantajele digitalizării cu Regista
Automatizarea și eficientizarea proceselor din instituții și companii
Accesibilitate de oriunde
Aplicația este disponibilă direct din browser, astfel că e simplu să accesezi toate funcționalitățile, fără instalare, cu informații stocate în siguranță, în cloud.
Automatizare și eficientizare
Aplicația de registratură și managementul documentelor contribuie la scăderea timpului necesar pentru soluționarea sarcinilor. Portalul e-Guvernare simplifică modul în care se înregistrează cereri și se trimit răspunsuri.
Respectarea legislației în vigoare
Modulul Monitorul Oficial Local respectă complet Codul Administrativ și prin folosirea portalului e-Guvernare este respectat OUG 38/2020.
Garanția siguranței
Toate datele înregistrate în aplicație sunt stocate în siguranță, în cloud Microsoft Azure de către specialiștii Zitec, companie certificată Microsoft Gold Cloud Platform. Datele pot fi exportate oricând de către utilizatori.
Plăți online
Utilizatorii efectuează plăți online direct către instituții. Activare rapidă și configurare facilă. Creștere a gradului de colectare a veniturilor.
Informații și sisteme integrate
Soluțiile IoT oferă direcții noi de dezvoltare a activității tale prin vizibilitate crescută asupra informației și posibilitate de optimizare și reducere a costurilor.
Modulele aplicației Regista
Module care ajută la organizarea internă a primăriei
Registratură electronică
Evidența registrului de intrări și ieșiri dintr-o organizație, ce asigură clasificarea, distribuirea și repartizarea registraturii electronice către părțile implicate în soluționare.
Managementul documentelor
Gestionarea fluxului de lucru între departamente, transmiterea de documente, stabilirea de niveluri diferite de acces și verificarea stadiului de rezolvare a sarcinilor.
Formulare electronice
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s.
Sesizări online
Managementul sesizărilor online completate de către cetățeni pe portalul e-Guvernare cu posibilitatea de a răspunde și a schimba statusul sesizărilor afișate pe hartă.
Programări online
Managementul programărilor online completate pe portalul e-Guvernare de către cetățeni, pentru audiențe, stare civilă sau eliberarea actelor de identitate.
Monitorul Oficial Local
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s.
Plăți online
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s.
Urbanism
Simplificarea fluxului de emitere a documentelor de urbanism cu ajutorul hărții interactive și centralizarea certificatelor și autorizațiilor de construire și demolare.
Organizație
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s.
Proceduri
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s.
Smart City
Instalarea device-urilor IoT și gestionarea soluțiilor software pentru contoare inteligente, sisteme de parcări și de iluminat, prin informații agregate, conectate la tehnologie.
Modulele portalului e-Guvernare
Module care vin în ajutorul cetățeanului, accesibile pe mobil și desktop
Verificare stare solicitări
Solicitantul poate verifica online starea documentelor trimise online sau depuse fizic la sediul instituției. Astfel, se se elimină cozile de la ghișeu și se eficientizează activitatea din cadrul instituției.
Contul meu
Autentifică-te sau creează un cont de cetățean pentru a putea interacționa mai ușor cu primăria. Poți adăuga mai multe primării într-un singur cont și ai acces oricând la istoricul solicitărilor și al plăților efectuate.
Formulare electronice
Completarea și trimiterea online a cererilor necesare pentru eliberarea de certificate fiscale, adeverințe rol, autorizații și alte documente.
Sesizări online
Raportarea online a diferitelor aspecte identificate de către cetățeni pe raza localității.
Programări online
Cetățenii se pot programa online la primărie, pentru audiențe, stare civilă sau eliberarea actelor de identitate. Completarea și trimiterea se pot face de pe orice dispozitiv, prin portalul e-Guvernare.
Monitorul Oficial Local
Publicarea automată a registrelor și informărilor publice din partea instituțiilor locale.
Plăți online
Cetățenii pot plăti online direct către primărie toate taxele, impozitele și amenzile. Plățile pot fi efectuate din contul cetățeanului și oferă un flux neîntrerupt în achitarea taxelor către instituție.
Urbanism
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s.
Identificare la sediu
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s.
Identificare online
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s.
Semnătură electronică
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s.
Harta Regista
Regista este folosită în toate cele 41 de județe ale României, de către instituții publice, cât și de companii private.
Apasă pe un județ de pe hartă sau pe butonul de mai jos pentru a vedea instituțiile care folosesc Regista.
Instituții publice
- Consilii Județene, Primării, Prefecturi
- Instituții de învățământ
- Instituții de sănătate
- Direcții de asistență socială
- Regii autonome
- Administrarea domeniului public
- Transport public
- Salubritate
- Alimentare apă
Companii private
- Servicii
- Industrie
- Comerț
- Financiar bancar
- Asigurări
- Farmaceutic
- Transport și Turism
Ce spun clienții Regista
Opinia clienților noștri este foarte importantă pentru noi.
Regista este o aplicație destinată instituțiilor publice și companiilor care au un flux constant și înregistrează cel puțin 600 de documente pe an.
Completează formularul alăturat și te vom contacta, sau ne poți apela rapid la numărul de telefon de mai jos.
Solicită un demo și beneficiază de:
- Testare gratuită a aplicației înainte de achiziție;
- Nu există costuri de implementare;
- Instructajul și setarea conturilor se face la sediul clientului;
- Suportul și mentenanța sunt incluse în prețul licenței;
- Găzduire nelimitată și securizată în cloud, în Uniunea Europeană;
- Veți beneficia și de actualizările viitoare ale aplicației;