skip to Main Content

Formulare electronice

Cetățenii pot trimite online către primărie cereri necesare pentru eliberarea de certificate fiscale, adeverințe rol, autorizații, dar și alte documente. Procesul respectă toate reglementările din OUG 38/2020. Completarea și trimiterea se poate face de pe orice dispozitiv.

Funcționalități ale formularelor electronice

Completarea online a formularelor

Nu este necesară descărcarea formularelor pe stația de lucru, printarea, semnarea sau scanarea. Cetățenii pot completa rapid cererile, datorită formatului simplu și intuitiv al aplicației. Formularele se trimit automat către funcționarii primăriei, în vederea soluționării.

Modele completate și necompletate

Punem la dispoziție cetățenilor exemple concrete de completare ale formularelor, pentru a scurta cât mai mult timpul întregului proces. În modul sunt integrate formulare pentru cereri specifice, dar și formulare generale pentru orice tip de solicitare.

Atașarea documentelor necesare

Cetățenii au posibilitatea de a atașa online documentele necesare, în vederea susținerii formularului depus. Pot fi încărcate fișiere electronice în format Word, Excel, PDF, imagini, dar și alte tipuri de fișiere. Platforma nu prevede limită de spațiu. Documentele sunt stocate în siguranță, în cloud-ul Microsoft din Uniunea Europeană.

Trimiterea online a formularelor

Formularele pot fi trimise online către primărie, de pe orice dispozitiv cu acces la Internet. Serviciul poate fi accesat de cetățeni prin portalul public de e-Guvernare al primăriei locale. Prin modulul de Formulare electronice, limităm deplasările la sediile instituțiilor publice, dar și cozile care se formează la ghișee.

Notificare prin e-mail cu privire la soluționare

Cetățenii primesc e-mailuri cu privire statusul cererii depuse. Aceștia pot verifica de pe orice dispozitiv care este statusul solicitării pe care au trimis-o către primărie.

Registru electronic al formularelor primite de către instituție

Funcționarii publici au posibilitatea de a crea rapoarte pentru tipul cererii, dar și perioade de timp pentru a observa zonele care au nevoie de îmbunătățiri.

Filtrare, sortare, căutare rapidă a unui formular

Funcționarii au opțiunea de a căuta, sorta și filtra cererile primite de la cetățeni, în vederea gestionării cu ușurință a documentelor.

Răspuns electronic sau invitație de preluare dosar

După soluționarea cererii, cetățenie primesc o notificare prin e-mail cu statusul ”Rezolvat” sau ”Respins”. E-mail-ul poate conține și alte date cu privire la formularul depus.

Portal public conform OUG38/2020

Portalul public e-Guvernare Regista este conform cu prevederile OUG 38/2020 care prevede ca primăriile să pună la dispoziția cetățenilor portaluri prin care aceștia să trimită documentele electronice.

Regista te ajută să primești online și să procesezi cereri de la cetățeni în format electronic conform cu OUG 38/2020

Avantajele modulului Formulare electronice

Modulul pentru Formulare electronice digitalizează procesul prin care cetățenii trimit cereri către primărie.

Aplicația Regista pentru Formulare electronice crește calitatea interacțiunii dintre cetățeni și primării și eficientizează:

  • Se limitează frecvența deplasării cetățenilor la sediile instituțiilor publice;
  • Completarea formularelor se face rapid, datorită formatului simplu și intuitiv;
  • Funcționarii au opțiunea de a căuta, sorta și filtra formularele în registrul electronic;
  • Funcționarii pot crea rapoarte pentru tipul formularului, dar și perioade de timp pentru a observa zonele care au nevoie de îmbunătățiri;
  • Aplicația este disponibilă atât de pe desktop, cât și de pe mobil.

Aplicația numărul 1 din România

Regista este folosită zilnic de peste 1000 de clienți din toate județele României, de către instituții publice, cât și de companii private.

Constanța Tulcea Brăila Ialomița Călărași București Giurgiu Teleorman Olt Dolj Mehedinți Caraș-Severin Timiș Arad Bihor Satu Mare Sălaj Maramureș Bistrița-Năsăud Cluj Mureș Harghita Neamț Iași Hunedoara Alba Sibiu Gorj Vâlcea Argeș Dâmbovița Prahova Buzău Vrancea Galați Vaslui Bacău Covasna Brașov Ilfov Suceava Botoșani

Apasă pe un județ de pe hartă sau pe butonul de mai jos pentru a vedea primăriile care folosesc Regista.

Vezi primăriile digitalizate de Regista

Instituții publice

  • Consilii Județene, Primării, Prefecturi
  • Instituții de învățământ
  • Instituții de sănătate
  • Direcții de asistență socială
  • Regii autonome
  • Administrarea domeniului public
  • Transport public
  • Salubritate
  • Alimentare apă

Companii private

  • Servicii
  • Industrie
  • Comerț
  • Financiar bancar
  • Asigurări
  • Farmaceutic
  • Transport și Turism

Cu aplicația de Formulare electronice Regista primești online cereri pe care le poți rezolva și trimite în format digital

Ce spun clienții Regista

Opinia clienților noștri este foarte importantă pentru noi.

Back To Top