Ca răspuns la nevoile din ce în ce mai frecvente ale primăriilor de a-și îmbunătăți…
Cum am îmbunătățit calitatea serviciilor în ultimele luni?
Îmbunătățim constant calitatea aplicației Regista, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor clienților noștri și de asemenea ne adaptăm rapid contextului creat de pandemie și de modificările legislative.
De la începutul acestui an, cei 9 mii de utilizatori ai aplicației au beneficiat de actualizări frecvente, care au facilitat și mai mult procesul de management al celor peste 8 milioane de documente importante pentru desfășurarea activității în cadrul instituțiilor din România.

Sesizări online
Am continuat dezvoltarea modulului de Sesizări online, lansat în toamna anului trecut, ca urmare a feedback-ului primit atât de la cetățeni, cât și de la funcționari. Concret am îmbunătățim filtrarea sesizărilor existente pe harta publică, am adăugat o secțiune pentru Sesizări pe prima pagină portalului e-Guvernare pentru o accesare rapidă, am adăugat o notificare pe e-mail pentru responsabilii din primării atunci când primesc o sesizare nouă.
În același timp am ajutat primăriile, ce folosesc acest modul, să publice pe website-ul lor un buton dedicat aplicației de Sesizări pentru a fi accesată mai ușor și mai rapid de vizitatori. De asemenea, am încurajat primăriile să-și informeze urmăritorii de pe canalele de socializare despre implementarea unei astfel de soluții pentru ca noutatea să ajungă la cât mai mulți oameni.
Formulare electronice
Am lansat modulul de Formulare electronice chiar în aceeași săptămână în care a fost dată și Ordonanța de Urgență 38 din martie 2020 pentru ca autoritățile să respecte prevederile OUG-ului din prima zi.
Astfel venim în sprijinul cetățenilor, care au de acum posibilitatea să trimită cereri către autoritățile publice, într-un format electronic, fără să mai fie nevoiți să se prezinte fizic la sediile primăriilor.
De la lansare au fost făcute peste 5 actualizări dedicate exclusiv modului de Formulare tocmai pentru că acultăm de utilizatorii noștri și pentru că suntem dedicați îmbunătățirii constante a soluțiilor oferite.
Actualizările au cuprins funcționalități noi pentru a ușura muncă funcționarilor, precum adăugarea unor filtre noi pentru a identifica ușor formulare de interes, vizualizarea mai bună a unui formular prin afișarea de informații suplimentare și crearea unei legături scurte între formularele aprobate și documentele din Registratura generală. O serie de actualizări au fost aduse și modulului de Formulare electronice din portalul e-Guvernare prin faptul că am precompletat câmpul de localitate și județ, am îmbunătățit funcționalitatea de adăugare a fișierelor electronice pentru a atașa mai ușor documente necesare (de exemplu, copii după cartea de identitate), cât și alte modificări care ușurează completarea cererilor de către cetățeni.
Notificările primite de primării și cetățeni
Am implementat un design modern e-mailurilor pe care le primesc atât cetățenii, cât și primăriile. Datorită noului design este mai ușor pentru responsabilii din primărie să știe că au primit o nouă solicitare și care sunt detaliile acesteia, cât și cum să o acceseze pentru a putea fi rezolvată mai ușor. De asemenea, cetățenii sunt mai bine informați asupra modificărilor prin care trece solicitarea lor și a modalității de rezolvare.
Optimizări pentru înregistrarea documentelor
Am făcut modificări la nivelul arhitecturii aplicației pentru a optimiza adăugarea documentelor de intrare și ieșire. Astfel funcționarii completează și salvează mai rapid documente.
Tot în zona de optimizări am adus îmbunătățiri rapoartelor privind Jurnalul de schimbări disponibil administratorilor pentru a filtra și identifica mai rapid modificările de interes.
Informații suplimentare în procesul de schimbare a parolei
Procesul de schimbare a parolei pentru contul aplicației Regista a fost îmbunătățit. Utilizatorii primesc acum informații suplimentare referitoare la pașii pe care trebuie să îi urmeze pentru a-și menține în siguranță contul.
Suntem dedicați eficientizării activității din instituțiile publice așa că automatizăm și îmbunătățim fluxurile clasice prin procese digitale și prin facilitarea comunicării online dintre dintre funcționari și cetățeni.