Ca răspuns la nevoile din ce în ce mai frecvente ale primăriilor de a-și îmbunătăți…
Creează-ți un cont de contribuabil în aplicația Regista. Ce beneficii îți oferă noul modul?
Identificarea și înțelegerea nevoilor concrete ale cetățenilor ne-au determinat să îmbunătățim aplicația Regista prin crearea unui nou modul special conceput pentru ei.
Din martie 2021, aplicația Regista le permite cetățenilor să-și creeze un cont personal. Cu ajutorul contului, fiecare contribuabil își poate gestiona datele și are acces la istoricul solicitărilor și al plăților efectuate. Modulul răspunde nevoilor de digitalizare ale cetățenilor atunci când vine vorba despre rezolvarea solicitărilor sau a plăților efectuate către instituțiile publice.
Cum funcționează contul contribuabilului?
Prin aplicația Regista, fiecare cetățean își poate crea un cont, pentru care să adauge mai multe primării (pentru cazurile în care un cetățean este în prezent rezident într-o altă localitate decât cea natală).
Prin accesarea contului, cetățenii pot efectua mult mai rapid sesizări, programări sau plăți, deoarece toate datele personale se vor precompleta automat când vrea să trimită o solicitare.
Este important de precizat faptul că fiecare cetățean poate beneficia de suport gratuit din partea echipei Regista. Pentru orice informație referitoare la contul cetățeanului, poți accesa butonul Ai nevoie de ajutor?, iar ulterior vei fi redirecționat către un document în care se vor regăsi toate informațiile necesare.
Pentru crearea contului, trebuie să introduci în formularul de înregistrare o serie de date personale, precum: tipul contului, dacă ești persoană fizică sau juridică, nume, prenume, adresa de e-mail, telefon, date referitoare la actul de identitate și adresa. După înregistrarea contului, vei primi un e-mail de confirmare. Ulterior, contul poate fi utilizat.
După autentificarea în cont, vei putea depune cu ușurință sesizări și vei putea efectua plăți online. Toate solicitările și plățile efectuate vor fi afișate în cont, pentru a putea avea o evidență clară a acțiunilor întreprinse de tine către o anumită primărie. Vei vizualiza cu ușurință tipul cererii (formular, sesizare, programare), denumirea acesteia, data la care a fost trimisă, starea documentului și suma achită (doar în cazul plăților online).
Care sunt beneficiile unui cont pentru contribuabil?
Noul modul al aplicației Regista, le permite cetățenilor gestionarea cu ușurință a solicitărilor și a plăților efectuate către primărie. Astfel, contul vine cu o serie de beneficii pentru contribuabili:
- Ai posibilitatea de a accesa oricând istoricul plăților și al solicitărilor efectuate;
- Îți poți gestiona datele personale;
- Contul este disponibil în toate limbile minorităților naționale, pentru a facilita accesul la informații unui număr cât mai mare de cetățeni;
- Completezi toate formularele către primărie într-un timp foarte scurt, deoarece câmpurile pentru care contul a înregistrat deja date vor fi precompletate.
Prin acest modul, ne propunem să încurajăm cetățenii să utilizeze modulele aplicației Regista, puse la dispoziție de primărie, într-un mod eficient. De asemenea, cu ajutorul contului, ai posibilitatea de a accesa online și de oriunde te-ai afla toate solicitările depuse. Mai mult, nu ai nevoie de conturi diferite pentru a trimite solicitări sau pentru a efectua plăți către mai multe primării.
Prin contul contribuabilului, ne dorim să automatizam activitatea din instituțiile publice, facilitând totodată comunicarea dintre funcționari și cetățeni. Susținem soluționarea electronică și organizată a documentelor trimise de cetățeni!