skip to Main Content

Contul cetățeanului

Autentifică-te sau creează un cont de cetățean pentru a putea interacționa mai ușor cu primăria. Poți adăuga mai multe primării într-un singur cont și ai acces oricând la istoricul solicitărilor și al plăților efectuate.

Funcționalitățile modulului
Contul cetățeanului

Adăugarea primăriilor de interes

Fiecare cetățean are opțiunea de a adăuga mai multe primării în contul personal. Funcționalitatea permite gestionarea cu ușurință a solicitărilor și plăților efectuate către instituțiile publice.

Precompletarea datelor personale

Solicitările și plățile către primărie se vor efectua într-un timp mult mai scurt. Datele personale introduse în cont sunt precompletate automat.

Acces securizat și controlabil

Accesarea contului se poate realiza direct din aplicața Regista, de pe orice dispozitiv, desktop sau mobil. Fiecare cetățean își introduce datele personale, pe care le poate modifica atunci când este necesar. 

Gestionarea datelor personale

Ai posibilitatea de a modifica oricând datele personale din contul personal. Acestea se vor actualiza automat și în momentul completării unei cereri sau la plata unei taxe.

Notificări prin e-mail

Cetățenii primesc un răspuns pe adresa de e-mail cu privire la confirmarea plății efectuate sau la statusul solicitării depuse. 

Acces la istoric

Toate solicitările și plățile efectuate vor fi afișate în cont, iar cetățenii vor avea o evidență clară a tuturor acțiunilor întreprinse pentru fiecare primărie în parte. Se va afișa și statusul solicitărilor sau plăților efectuate.

Regista vă ajută să interacționați mult mai ușor cu primăria și să aveți o evidență a acțiunilor întreprinse

Beneficiile Contului de cetățean al Regista

Modulul pentru Contul cetățeanului oferit de Regista este o soluție integrată și cu alte module folosite de instituțiile din România.

Modulul pentru Contul cetățeanului crește calitatea interacțiunii dintre cetățeni și primării prin:

  • Posibilitatea de a accesa oricând istoricul plăților și al solicitărilor efectuate;
  • Gestionarea datelor personale;
  • Dintr-un singur cont, se pot efectua solicitări și plăți către mai multe primării;
  • Efectuarea rapidă a solicitărilor și plăților, deoarece câmpurile pentru care contul a înregistrat date se completează automat;
  • Notificări prin e-mail cu privire la statusul solicitării sau al plății efectuate.

Aplicația numărul 1 din România

Regista este folosită zilnic de peste 500 de clienți din toate județele României, atât în instituții publice, cât și în companii private.

Constanța Tulcea Brăila Ialomița Călărași București Giurgiu Teleorman Olt Dolj Mehedinți Caraș-Severin Timiș Arad Bihor Satu Mare Sălaj Maramureș Bistrița-Năsăud Cluj Mureș Harghita Neamț Iași Hunedoara Alba Sibiu Gorj Vâlcea Argeș Dâmbovița Prahova Buzău Vrancea Galați Vaslui Bacău Covasna Brașov Ilfov Suceava Botoșani

Apasă pe un județ de pe hartă sau pe butonul de mai jos pentru a vedea primăriile care folosesc Regista.

Vezi primăriile digitalizate de Regista

Instituții publice

  • Consilii Județene, Primării, Prefecturi
  • Instituții de învățământ
  • Instituții de sănătate
  • Direcții de asistență socială
  • Regii autonome
  • Administrarea domeniului public
  • Transport public
  • Salubritate
  • Alimentare apă

Companii private

  • Servicii
  • Industrie
  • Comerț
  • Financiar bancar
  • Asigurări
  • Farmaceutic
  • Transport și Turism

Regista vă ajută să creșteți calitatea interacțiunii cu cetățenii

Ce spun clienții Regista

Opinia clienților noștri este foarte importantă pentru noi.

Back To Top