Regista, cea mai folosită aplicație pentru digitalizare și în 2023

Regista, soluția pentru automatizarea și eficientizarea proceselor din instituțiile publice și companiile private din România, pune în lumină progresele făcute de instituțiile publice în 2023 prin intermediul aplicației de digitalizare, și cuantifică impactul asupra dezvoltării României moderne  în parcursul său pentru dezvoltarea eficientă a statului.

 

Anul 2023 a adus pentru Regista creșterea numărului de clienți și diversificarea portofoliului prin adăugarea, pe lângă  unitățile administrativ-teritoriale, de noi categorii de instituții publice care au început să facă pași concreți în direcția digitalizării.

Regista devine soluția preferată pentru digitalizarea spitalelor și unităților de învățământ

La finele anului 2023, Regista a ajuns la 1200 de clienți instituționali de pe teritoriul țării, în creștere cu 30% față de anul 2022. Evoluția numărului de utilizatori s-a tradus și într-o mărire a cifrei de afaceri cu 51% față de 2022. Cu toate că rata creșterii a încetinit ușor pe parcursul anului trecut, Regista își păstrează locul 1 în România în cadrul SICAP, în ceea ce privește numărul de instituții publice digitalizate.

Regista înregistrează creșteri notabile în rândul noilor arii instituționale care caută să își digitalizeze procesele prin intermediul soluției. Pe parcursul anului 2023, compania a demarat parteneriate cu peste 200 școli, licee și instituții de învățământ superior din România. Procentual, este vorba de o creștere cu 73% față de 2022 a portofoliului în zona educațională. Și instituțiile din domeniul medical apelează tot mai des la Regista pentru a-și digitaliza procesele interne. În 2023, numărul unităților medicale din România din portofoliul Regista a ajuns la 22. 

Regista a îmbunătățit portofoliul de module disponibile clienților

Cel mai folosit modul din suita Regista rămâne, în continuare, cel de registratură electronică, aflat în pachetele de colaborare pentru toți clienții soluției. În topul folosirii modulelor, urmează cele de e-Guvernare (folosit de 68% dintre clienți) și de Plăți online (folosit de 9% dintre clienți). Cea mai semnificativă creștere în privința unui modul a înregistrat-o în 2023 noul modul de identificare a identității la sediul instituției , folosit acum de peste 48% dintre clienți. Anul 2023 a adus noutăți pentru Regista și în privința modulelor disponibile pentru instituții și clienții finali:

 

”După o creștere spectaculoasă în 2022, pe care am reușit să o menținem și pe parcursul anului precedent, ne-am extins atenția și către alte categorii de instituții publice: școli, licee, universități sau spitale, care au nevoie de digitalizare pentru a-și îmbunătăți eficiența operațională. Astfel, în 2023 ne-am concentrat pe aceste noi parteneriate și le-am facilitat accesul pentru a deveni instituții moderne, digitalizate, cu ajutorul soluției Regista și a expertizei echipei noastre de consultanță digitală. În ceea ce privește dezvoltarea de noi funcționalități, ne-am propus să rămânem o soluție competitivă, complexă, accesibilă și dezvoltată și în acord cu reglementările juridice în vigoare; astfel, ne-am concentrat eforturile pentru a dezvolta noi module necesare în special UAT-urilor.”, a declarat Edward Crețescu, Manager General Regista.

 

Clienții Regista provin din toate județele țării. Între acestea, însă, cel mai digitalizat județ pentru platforma Regista este Ialomița, unde 59% dintre instituțiile publice de pe aria județului au ales digitalizarea prin intermediul suitei Regista, urmat îndeaproape de Teleorman și Brăila.

regista harta institutii digitalizate

Gala Regista 2024, punctul de start  pentru parteneriatul public – privat, privind digitalizarea României.

La data de 1 februarie 2024, Regista a organizat cea de-a treia ediție a Galei Regista, pentru a celebra și premia cele mai semnificative progrese digitale făcute pe parcursul anului 2023 de instituțiile publice din România ce folosesc soluția Regista. Premiul pentru cea mai digitalizată instituție din țară a fost acordat Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor. Totodată, Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Argeș a obținut premiul pentru cel mai important progres digital în 2023. Gala a reprezentat un real succes și în rândul publicului. Cea de-a treia ediție a avut peste 60.000 de vizualizări în mediul online, de peste 4 ori mai multe decât ediția precedentă.

 

În 2024, Regista își propune să atragă un număr mai mare de clienți și utilizatori finali, concentrându-se pe interesul sporit al instituțiilor de învățământ și al celor din sectorul sănătății. În același timp, vor fi lansate noi module pe parcursul anului, dezvoltate în conformitate cu sugestiile și cerințele clienților care utilizează deja soluția Regista.

Back To Top