Regista a lansat o nouă versiune a modulului Programări online

Aducem îmbunătățiri constante aplicației noastre, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor concrete ale cetățenilor și ale funcționarilor publici. În acest sens, la începutul lunii iunie am lansat o nouă versiune a modulului Programări online, aducând funcții noi cu scopul de a organiza și eficientiza mai bine timpul de procesare al vizitelor la sediul instituției.

Modulul Programări online organizează și eficientizează timpul de procesare al vizitelor la sediul instituției, spre exemplu cetățenii se pot programa pentru oficializarea căsătoriei la Starea Civilă, înscrierea în Audiență la primar sau pentru depunerea documentelor necesare pentru Eliberarea actelor de identitate.

Regista este folosită atât de companii private din diverse industrii, cât și de instituții locale și centrale de dimensiuni mici și mari. Pentru ca aplicația să continue să răspundă nevoilor tuturor utilizatorilor a reieșit și necesitatea de a actualiza modulul Programări online.

Cum am îmbunătățit modulul de Programări online?

Am adus modificări semnificative atât la nivelul aplicației Regista cât și în portalul e-Guvernare, care sunt acum mult mai bine structurate și mai ușor de accesat și vizualizat de către funcționarii publici: 

  • Administratorii vor avea o flexibilitate deplină asupra configurărilor categoriilor și tipurilor de programare adăugând oricâte sunt necesare, astfel încât cei peste 18.000 de utilizatori să își poată desfășura în continuare cu ușurință activitatea zilnică.
  • De asemenea, utilizatorii au posibilitatea acum de a bloca în calendar zile cu sărbători legale sau alte evenimente (ex. concedii, deplasări).
  • Pentru a oferi utilizatorilor flexibilitate în procesul de configurare a tipului de programare, acum există o secțiune în care se pot adăuga instrucțiuni pentru programare. Acestea pot cuprinde mai multe elemente (ex. Link-uri) cu posibilitatea de formatare a textului. După salvarea tipului de programare, aceste informații se vor regăsi în portalul e-Guvernare în pagina de Programări, iar cetățenii vor fi notificați prin e-mail și le vor regăsi în contul lor, secțiunea Solicitările mele.
  • Accesul utilizatorilor este restricționat la nivel de departament (ex. Funcționarii din cadrul instituției Stare civilă au acces doar la programările de la Stare civilă).
  • Am integrat opțiunea de intervale disponibile multiple. Mai exact se pot seta oricâte intervale se dorește într-o singură zi. De exemplu, se poate configura ușor un program cu intervale disponibile între 08:00 – 10:00, 12:00-14:00, 16:00-18:00 și 20:00 – 22:00 sau oricare altă opțiune.

Ne bucurăm că Regista este folosită zilnic de peste 850 de clienți din toate județele României, atât de instituții publice, cât și de companii private. Iar opinia clienților noștri este foarte importantă pentru noi. Iată cum ajută Regista comunitatea din Sâncraiu de Mureș:

„Ne bucurăm să vedem că aplicația Regista ne-a ajutat să facem demersuri considerabile în procesul de digitalizare a primăriei. Este important să asigurăm o comunicare mai bună între instituție și cetățeni și să-i ajutăm să-și rezolve o mare parte din treburi în mediul online. Consider că aplicația este eficientă pentru Sâncraiu de Mureș, mai ales datorită faptului că include o serie de module care acoperă mai multe nevoi, care sunt organizate simplu și eficient pentru cetățenii noștri. Mă bucur că există și posibilitatea de a rula aplicația și în limba maghiară, deoarece în comună se află un procent semnificativ de vorbitori ai acestei limbi”, Petru Ionuț Budian, primarul comunei Sâncraiu de Mureș.

 

Poți încerca gratuit toate modulele disponibile din platformă pentru o perioadă de 30 de zile >> https://regista.ro/#solicita-demo

Regista încurajează persoanele din conducere să adopte soluții digitale pentru a eficientiza munca depusă de funcționarii publici. Aplicația noastră vine cu soluții pentru o digitalizare rapidă a instituțiilor și pentru facilitarea comunicării dintre cetățeni și funcționari.

Back To Top